Free-D-SignFree-D-SignMailZoekBel directBel direct

Is jouw bedrijfsauto al een rijdende reclamezuil?

Herhaling. De kracht van herhalen. Onze hersenen zijn er gevoelig voor. Een kleine trigger kan ons al terugbrengen naar iets wat we eerder hebben gezien, gehoord of beleefd. Een kleine trigger op een voorbijrijdende auto bijvoorbeeld...

Communicatie. Onbedoeld of niet, we communiceren de hele dag door. We praten, mailen of uiten onze gevoelens door non-verbaal signalen af te geven. Al die tekens nemen we in ons op. Enkele vergeten we snel weer, andere onthouden we en sommige herinneren we ons weer wanneer ze herhaald worden.  

Oersterke combinatie
Communicatie en herhaling. Samen staan ze oersterk. Als bedrijf zorg je ervoor dat jouw logo en jouw boodschap zoveel mogelijk gecommuniceerd en dus gezien worden. Je laat ze drukken op je visitekaartje, ze staan op je website en je deelt ze via Social Media. Maar ooit wel eens nagedacht over al die andere mogelijkheden?

Denk eens aan je auto. Een rijdende reclame zuil. Zelfs als je bij je schoonmoeder op bezoek bent, of in de bioscoop zit communiceer je. Of de gevel van je pand. Dagelijks lopen en rijden er mensen langs. Staat er niets. Gebeurt er niets.

Mensen zien de stickers op je auto, zien de gevelbelettering op je pand hun hersens gaan (onbewust of niet) kraken. Ze herinneren zich het ergens al eens eerder te hebben gezien en blijven er net even langer bij stil staan. Het valt op. En dat is het effect van ons werk. Bewust of onbewust, het communiceert.Dat is een ding wat zeker is.

Kop goede koffie
Wil je weten hoe jouw auto of gevel er uit kan zien wanneer je er jouw logo of boodschap op plakt of hangt? Neem dan eens contact op met Free-D-Sign.

Geheel vrijblijvend geven we je advies en maken we, op maat, een offerte voor je. Je kunt bellen, mailen, of kom langs. In Warmenhuizen staat een goede kop koffie voor je klaar. Altijd.

0226 391 018 | info@free-d-sign.nl | www.free-d-sign.nl

meer nieuws
Opvallen in het donker doe je zo! Vijf tips.

Opvallen in het donker doe je zo! Vijf tips.

Met lichtreclame op je gevel val je op in het donker

Opvallen met je beursstand, hoe doe je dat?

Opvallen met je beursstand, hoe doe je dat?

Tips voor de invoering van een nieuwe huisstijl

Tips voor de invoering van een nieuwe huisstijl

Tips voor de invoering van een (nieuwe) huisstijl

we laten zien wat we doen, waar we dat doen en hoe we dat doen.

volg FREE-D-SIGN op social media