Free-D-SignFree-D-SignMailZoekBel directBel direct

Gemiste kans

Een nieuwbouwwijk in aanbouw. Er wordt al weken hard gewerkt en het resultaat mag er zijn. Een prestige project waar de bouwers hun vakmanschap laten zien. Maar wie zijn de bouwers? Voor de ingang van het bouwterrein staan vier bestelwagens zonder naam of logo. Een gemiste kans. Hoe kom ik er nu achter wie ik kan benaderen voor een volgend project?

Reclame maken doe je zoWaarom een (bedrijfs)wagen voorzien van stickers? Omdat het de meest eenvoudige wijze van reclame maken is. Simpel dus. Je wordt gezien en herkend. Waar je ook bent, waar je ook rijdt en waar je ook geparkeerd staat. Steeds weer opnieuw. Onderzoek wijst het uit :een (bedrijfs)auto wordt gemiddeld 160.000 keer per maand gezien.160.000 keer!

Een (bedrijfs)auto zonder bestickering? Met recht een gemiste kans!

Gemiste kans
we laten zien wat we doen, waar we dat doen en hoe we dat doen.

volg FREE-D-SIGN op social media

meld je aan voor onze nieuwsbrief

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.